من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

زود بیدار شدم تاسرساعت برسم
بایدامروز به غوغای قیامت برسم
من به قدقامت یاران نرسیدم ای کاش
لااقل رکعت اخر به جماعت برسم
آه مادر!مگرازمن چه گناهی سرزد
که دعاکردی وگفتی به سلامت برسم؟
طمع بوسه مدار ازلبم ای چشمه که من
نذردارم لب تشنه به زیارت برسم
سیب سرخی سر نیزه ست...دعاکن من نیز
این چنین کال نمانم به شهادت برسم
محمدمهدی سیار

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۱۶
    نماز
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جام جهانی بندگی

مبتدی | شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ

بعد از دو ماه برگزاری مسابقات و تمرینات بسیار سخت و چند مسابقه تمرینی و آمادگی جسمانی، کم کم به لحظات حساس و هیجانی نزدیک می شیم. این دو ماه فرصتی بود تا با آماده کردن لوازم موجود، از جمله: خواندن دعاهای وارده در این دوماه، توبه و استغفار از گناهان، پرورش روح و...

خود را برای جام جهانی بندگی آماده کنیم. مسابقه ای که میلیون ها نفر در آن شرکت میکنند. مسابقه ای که یک ماه طول میکشد و فقط آنهایی که توانسته اند لوازم کافی را مهیا کنند می توانند از این مسابقات سر بلند خارج شوند.

فرصتی که باید مقتنم بشماریم و از تک تک لحظات آن استفاده کنیم، زیرا هر ساله فقط یکبار این فرصت به بنده داده می شود تا مرتبه خود را در رنکینگ بندگی بالا ببرد.

رنکینگی که در ابتدای آن ائمه و اولیا خداوند ایستاده اند.

پس بسیار باید حواسمان را جمع کنیم که شرمنده و سرافکنده از این مسابقه و میدان بندگی خارج نشویم.

  • مبتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی