من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

زود بیدار شدم تاسرساعت برسم
بایدامروز به غوغای قیامت برسم
من به قدقامت یاران نرسیدم ای کاش
لااقل رکعت اخر به جماعت برسم
آه مادر!مگرازمن چه گناهی سرزد
که دعاکردی وگفتی به سلامت برسم؟
طمع بوسه مدار ازلبم ای چشمه که من
نذردارم لب تشنه به زیارت برسم
سیب سرخی سر نیزه ست...دعاکن من نیز
این چنین کال نمانم به شهادت برسم
محمدمهدی سیار

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۱۶
    نماز
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آری برای من وتو هم کربلایی است اما در این زمان ودر این مکان آماده شو، بار و بندیلت را ببند که فرصت کمی داری، بانک الرحیل دارد به گوش میرسد، زود باش که امام تو را میخواند دیگر وقتش رسیده که از همه چیز،حتی از تفریحات روزمره دل بکنی و آماده یاری مولایت باشی.

اما چگونه؟با چه اسبابی؟باچه ابزاری؟

سرگردانی،بدنبال الگو ونمونه میگردی تا در این مسیر پای گذاری، من برایت الگو معرفی میکنم تا بدانی جوانی همچون من وتو این مسیر را رفته است. وراه را برای من و تو هموار کرده است.و از او میخواهم که دست ماراهم بگیرد.

 الگوی زندگی من حضرت علی اکبر است.آه! ای علی اکبر با من بگو  که چگونه در تلاطم دنیا از امام و ولی خویش دست نکشیدی و تا پای اربا اربا شدنت در راه ارزشهای دین پافشاری کردی. با من بگو که من هم چون تو جوانم و میخواهم غل و زنجیر نفس را باز کنم و در آسمان حسینی به پرواز در آیم. من سر در گم میان مسیرهای پر پیچ و خم زندگی راهم را گم کرده ام و نمیدانم چگونه

به سلامت این راه را چون تو طی کنم.

آری من بال دارم ولی پرواز را همچون تو یاد نگرفته ام تمام اوج من مجازی و پوچ است.یا استاد خوبی نداشته ام یا اینکه به حرفهای استادم گوش نکردم.

با من بگو از آن لحظه ای که پدر تو را در میان عبا از خاک کربلا در آغوش می کشید ،خدا، رسول الله، امیرالمومنین، مادرت زهرا، پدرت حسین و خودت همه راضی بودین، از این فداکاری و این رشادت و لبیکی که به امام خود داده بودی!

ولی من امروز در این پیچ وخم زندگی نمیدانم که آیا امامم از من راضی است یانه؟ نمیدانم کارهایم بر محور ولایت میچرخد یا شیطان مرا فریب داده و اسیرهوای نفس شده ام و فقط خودم محور خودم هستم.

از تو درخواستی دارم آقا ،تو خودت میدانی که عالم بدون خورشید نمیتواند سرپا باشد بیا و مرا از دست نورهای مجازی رهایم کن و به نور حقیقی نزدیکتر کن و مرا با مهر ولایت آشناتر، که خوب میدانم سعادت دنیا و آخرت براین است ...

  • مبتدی

نظرات  (۱)

کربلای این زمان دست منو توست جهاد واجب است
رهرو ما بجای سیدالشهدا سید علی خامنه ای است
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما بروز هستیم دوست عزیز خوشحال میشم تشریف بیارید خاک پاتون هستیم
دوست عزیز لیاقت داشت وبمون تبادل لینک هم در خدمتتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی