من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

زود بیدار شدم تاسرساعت برسم
بایدامروز به غوغای قیامت برسم
من به قدقامت یاران نرسیدم ای کاش
لااقل رکعت اخر به جماعت برسم
آه مادر!مگرازمن چه گناهی سرزد
که دعاکردی وگفتی به سلامت برسم؟
طمع بوسه مدار ازلبم ای چشمه که من
نذردارم لب تشنه به زیارت برسم
سیب سرخی سر نیزه ست...دعاکن من نیز
این چنین کال نمانم به شهادت برسم
محمدمهدی سیار

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۱۶
    نماز
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قطره2

مبتدی |

معرفی کتاب: حرکت ((استاد صفائی حائری))

قطره ای از دریا :

بین آنچه هستیم و آنچه می توانیم باشیم فاصله است.

تنوع طلبی نشان دهنده نیازی است که ارضاا نشده است.

بمانیم، می گندیم.

برای جهل ما همین بس که اندازه و قدر خود را ندانیم.

ارزش عمل در کمیت آن نیست در بینش و نگرشی است که انسان به آثار عمل دارد، در محرک و انگیزه ای است که او را به جریان انداخته در جهت و هدفی است که برای آن در نظر گرفته است.

ما به انداز همه وجودمان به اندازه تمامی ابعاد خلق و نسل ها استعداد داریم.

حرف آخر: اگر از خودمان سوال نکنیم که وقت خود را با چه چیز پر کرده ایم؟ از ما سوال خواهد شد : ((لَتُسْئَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعیمِ))

  • مبتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی