من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود

من یک مبتدی هستم

زود بیدار شدم تاسرساعت برسم
بایدامروز به غوغای قیامت برسم
من به قدقامت یاران نرسیدم ای کاش
لااقل رکعت اخر به جماعت برسم
آه مادر!مگرازمن چه گناهی سرزد
که دعاکردی وگفتی به سلامت برسم؟
طمع بوسه مدار ازلبم ای چشمه که من
نذردارم لب تشنه به زیارت برسم
سیب سرخی سر نیزه ست...دعاکن من نیز
این چنین کال نمانم به شهادت برسم
محمدمهدی سیار

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۱۶
    نماز
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه ...

مبتدی | يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

سبک زندگی اسلامی، این جمله با اینکه کوتاه است ولی چقدر زیبا و آشنا است، اما چقدر غریب، این چنین جملات قشنگی وقتی زیباتر و کامل تر می شود که به مرحله عمل برسد. ما خیلی وقت ها دلیل شکست را نداشتن الگو و نمونه میدانیم و کاملاً درست است. انسان های موفق بخاطر داشتن یک الگوی مناسب موفقیت و پیشرفت شان دو چندان شده است. خداوند متعال برای سبک زندگی الگوهای کاملی را معرفی کرد و در کتاب آسمانی بطور آشکار به آن اشاره کرده است.«لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه ... » به حق سعادت دنیا و آخرت ما در گروی پیروی از پیامبر گرامی و اهل بیت آن حضرت خواهد بود.

 چه خوب می شود ما عزاداران که خود را با تمام وجود خرج امام حسین (ع) می کنیم و به هر طریقی عرض ارادت می نماییم. در میدان عمل هم خود را به آقا نزدیک کنیم، با حضرت بیشتر آشنا شویم، از زندگی سرتاسر درس امام بیشتر بدانیم و فقط امام خود را با یک عزاداری و یک لباس سیاه پوشیدن به عالم معرفی نکنیم، بلکه بدنبال سبک زندگی به شیوه امام خود برویم، که خود این کار محبت و معرفت امام شهید را در قلب ما بیشتر روزافزون می کند. با اینکه در این پیچ و خم زندگی امروز ما که دنیا ما را به خود مشغول کرده سخت است،ولی می شود این کار را کرد...

 

  • مبتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی